Individuální vzdělávací plán v mateřské škole pro dítě s narušenou komunikační schopností a ADHD – Kateřina Grulichová
Kateřina Grulichová
Bakalářská práce
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole pro dítě s narušenou komunikační schopností a ADHD
Individual education plan in kindergarten for child with diagnosis of impaired communication ability and Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na individuální vzdělávací plán pro dítě s ADHD a narušenou komunikační schopností. V teoretické části práce jsou uvedeny kapitoly, které se věnují narušené komunikační schopnosti a ADHD. Další kapitola je věnována integraci žáka, dle platné legislativy ČR. Praktická část práce spočívá v aplikaci IVP a vyhodnocení zkoumaného problému, který je uveden v úvoduAbstract:
The bachelor thesis is focused on the individual education plan for children with ADHD and with a diagnosis of impaired communication ability. In a theoretic part of bachelor thesis there are chapters which are devoted to impaired communication ability and ADHD. Other chapter is devoted to an integration of a pupil according to legislative of the Czech Republic. A practical part of bachelor thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kateřina Vitásková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRULICHOVÁ, Kateřina. \textit{Individuální vzdělávací plán v mateřské škole pro dítě s narušenou komunikační schopností a ADHD}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/of7ega/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Berenika Šenková -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva