Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie – Martin Neček
Martin Neček
Bakalářská práce
Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie
How Citizens Perceive the Crisis Communication of the Czech Government during a Coronavirus Pandemic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pohledem občanů na krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie. V teoretické části popisuje krizové situace, význam krizové komunikace, její prostředky a způsoby. Vysvětluje, jak budovat vztahy s médii, jak se připravit na krizi a jak v krizi komunikovat, a podává náhled do oblasti marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje výsledky marketingového výzkumu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with citizen view on crisis communication of the Government of the Czech Republic during a coronavirus pandemic. The theoretical part describes crisis situations, meaning of crisis communication as well as its means and methods. It explains not only how to build relationships with media and how to prepare for a crisis but also how to communicate in a crisis, and provides insight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČEK, Martin. \textit{Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ofvank/.
Jak správně citovat práci
Neček, Martin. Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace české vlády na sociálních sítích během první a druhé vlny pandemie Covid-19
Barbora Vozková -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace Vlády ČR během pandemie COVID-19 v roce 2020
Jaroslav Želízko -
Krizová komunikace Covid-19
Iveta Michoňová -
Opatření proti covid-19 a jejich dopady na segment trhu HORECA v ČR
Martin Bartoš -
Porovnání dopadů ekonomické krize 2008 a krize v důsledku pandemie COVID-19 na rozvoj vybraných regionů ČR
Valeriia Karabash -
Vliv pandemie COVID-19 a energetické krize na finanční situaci vybraného podniku
Kristýna Jančíková -
Analýza českého automobilového průmyslu od počátku globální ekonomické krize 2008 až po období koronavirové pandemie
Lukáš Strýček