Analýza nápojových kartonů na mléko – Bc. Veronika KALINOVÁ
Bc. Veronika KALINOVÁ
Diplomová práce
Analýza nápojových kartonů na mléko
Analysis of beverage cartons of milk
Anotace:
Diplomová práce "Analýza nápojových kartonů na mléko" se zabývá aktuální problematikou obalů. Hlavním cílem práce je navrhnout optimální nápojový karton na mléko. Dílčím cílem je zjištění environmentálních aspektů ohledně nápojových kartonů. Byla provedena analýza trhu v okrese Ústí nad Labem. Získané požadavky byly podkladem pro nalezení optimálního nápojového kartonu. Pomocí inovativního přístupu …víceAbstract:
The diploma thesis "Analysis of beverage cartons for milk" deals with current issues of packaging. The main purpose is to propose an optimal beverage carton of milk. The partial aim is to identify environmental aspects about beverage cartons. Market analysis was carried out in the district of Usti nad Labem. Obtained requirements have been the basis for finding the optimal beverage cartons. Using this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jana Šimsová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALINOVÁ, Veronika. Analýza nápojových kartonů na mléko. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová