Analýza komunikace ve veřejné správě – Bc. Jiří Blažek
Bc. Jiří Blažek
Diplomová práce
Analýza komunikace ve veřejné správě
Analysis of Communication in Public Administration
Anotace:
V diplomové práci se zabývám analýzou komunikace mezi Městským úřadem Hlinsko a veřejností. K zjištění problematiky jsem uskutečnil dotazníkový průzkum a z jeho výsledků jsem provedl komparaci názorů obou stran. Výsledky průzkumu jsem popsal a dále zpracoval do tabulek a grafů.Abstract:
I am concerned with analysis of communication between municipality Hlinsko and general public in this thesis. I realized questionnaire investigation to find out problems and I made the comparison of opinions of both sides from it. I described results of the investigation and elaborated them into summary sheets and graphs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažek, Jiří. Analýza komunikace ve veřejné správě. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Památková rezervace Betlém Hlinsko v Čechách
Lenka Zdražilová -
Využívání informačních a komunikačních technologií v ČR - dotazníkové šetření
Zuzana Mašková -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Iveta Šimková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Návrh komunikační kampaně
Eva Horníková -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Komunikační dovednosti všeobecných sester v cizím jazyce
Ivana Poláčková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová