Optimalizace nástrojů marketingového mixu – Aneta Jiroutková
Aneta Jiroutková
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů marketingového mixu
Optimization of the Marketing mix tools
Anotace:
Tématem bakalářské práce je optimalizace nástrojů marketingového mixu. Marketing je v dnešní době klíčovým pro každého, kdo zakládá své podnikání. V současnosti jsou všechny nástroje marketingového mixu, tedy produkt, cena, místo a marketingová komunikace, plně využívány. Společnosti využívají nástroje při tvorbě svých strategií a uplatnění se na trhu. Hlavním cílem práce je posouzení současného využívání …víceAbstract:
The topic of the Bachelor’s thesis is the marketing mix optimisation. Nowadays, marketing is crucial for anyone setting up a business. At present, all the elements of the marketing mix, i.e. product, price, place and promotion, are fully utilised. Companies use them to develop their strategies and position themselves on the market. The main goal of this paper is to assess the current use of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva