Kateřina DUDOVÁ
Bakalářská práce
Školní vzdělávání romských žáků
School Education of Romani Pupils
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat a následně analyzovat spolupráci školy jako výchovně vzdělávací instituce romských žáků základní školy v pozici vzdělávání s rodiči romských žáků. Práce se věnuje pojmům jako je vymezení školního vzdělávání, legislativa školní edukace, charakteristice romského žáka i romského žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a odborným profilem pedagoga romského žáka. Výzkumná …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to map and then to analyze the cooperation of the school as educational institution of Roma students in the position of education with parents or legal representatives of Roma students. The thesis deals with concepts such as the definition of school education at elementary school level, school education legislation, characteristic of a Roma student and a Roma student …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDOVÁ, Kateřina. Školní vzdělávání romských žáků. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Formy spolupráce mezi mateřskou a základní školou: příklady inspirativní praxe
Tomáš Horčička -
Spolupráce mezi řediteli, zřizovateli a členy týmu Středního článku podpory na vybraném administrativním území
Veronika Babyrádová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová -
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Spolupráce mezi střední školou a sociálními partnery
Monika Šandová -
Spolupráce mezi mateřskou školou a rodiči dětí vietnamské národnosti
Linh Giang Nguyen Hoangová -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská