Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí – Bc. Eva Šuranská
Bc. Eva Šuranská
Diplomová práce
Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
The Social Advertising in the Czech Republic and an Abroad
Abstract:
The goal of this thesis is to describe the field of social marketing, primarily social advertising, and analyze the chosen commercials from this field. The teoretical part is about social marketing and advertising, their history and their current role against similar fields. There are also presented advsertising appeal and tricks, their specifics, advantages and disadvantages, in the theoretical part …víceAbstract:
Cílem práce je popsat oblast sociálního marketingu, především pak sociální reklamy, a posléze analyzovat vybrané vzorky z dané oblasti. Teoretická část se věnuje právě sociál-nímu marketingu a reklamě, jejich historii a současnému postavení oproti jiným příbuzným oborům. Dále představuje v reklamě užívané apely a triky, jejich specifika, výhody a naopak úskalí. Teoretická část se zabývá v prvé řadě …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šuranská, Eva. Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl útulku pro zvířata
Karolína GEMELOVÁ -
Útulky pro zvířata a role médií v jejich fungování
Natálie Šafářová -
Útulky pro psy a současné trendy v adopci psů
Táňa Vařachová -
Návrh optimalizace sítě útulků pro zvířata
Andrea Mošťková -
Návrh a implementace webové aplikace pro portál zvířat
Lucie Zvelebilová -
Vizuální styl útulku pro zvířata, Zlín
Lenka Vomáčková -
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
David Fuchsa -
Evidenční systém pro zvířecí útulek
Michal FRÝBA