Analýza nástrojů využívaných k propagaci magazínu Gastro plus – Bc. Barbara KLIMEŠOVÁ
Bc. Barbara KLIMEŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza nástrojů využívaných k propagaci magazínu Gastro plus
Analysis of tools used for magazine Gastro plus promotion
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje nástroje určené k propagaci vybraného tiskového média s názvem Gastro plus. Řeší otázku konkurenční výhody a analyzuje dopad jednotlivých nástrojů.Abstract:
Bachelor Thesis analyze promotion tools using for advertising press medium Gastro Plus. It solves competitive advantages and analyze overall impact of each tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMEŠOVÁ, Barbara. Analýza nástrojů využívaných k propagaci magazínu Gastro plus. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ -
Komunikační mix společnosti ŠPIZZA PIZZA s.r.o.
Dominik Tlčik