Místo komunikace neziskového sektoru v kruhové ekonomice na příkladu třídění domovního odpadu – Valérie Pražáková
Valérie Pražáková
Bakalářská práce
Místo komunikace neziskového sektoru v kruhové ekonomice na příkladu třídění domovního odpadu
The analysis of circular economy of non profit organisations in the case of household recycling and its communication towards public.
Anotace:
Tato bakalářské práce řeší otázku třídění odpadu prostřednictvím neziskových organizací, které by měly svou marketingovou činností navýšit stávající procento lidí, kteří třídí. Byť naše země patří mezi ty nejlepší v Evropě, nesmí se usnout na vavřínech. Lidem by se neustále měla připomínat důležitost recyklace, a to nejenom formou edukace, ale i zábavnějším a odlehčenějším způsobem, popřípadě hrou …víceAbstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of waste sorting through non-profit organizations, which should more people sort correctly through their marketing. Although our country is one of the best in Europe, it must not rest on its laurels. People should be constantly reminded of the importance of recycling, not only in the form of education, but also in a more fun and light- hearted way, or through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva