Bc. Markéta OTTOVÁ

Diplomová práce

Analýza propagace sociálních služeb ve městě Nymburk a návrh možných řešení

The analysis of propagation of social services in Nymburk and proposal of possible solutions
Anotace:
Stěžejním tématem této práce je propagace organizací poskytujících sociální služby, která je součástí marketingu. Nejen v komerčních organizacích, ale i v sociálních službách je třeba pokud možno přesně identifikovat potřeby zákazníků, což je předmětem výše zmíněného marketingu, a následně tyto potřeby organizačně zabezpečit, o což se snaží management. Tyto dva pojmy jsou základním kamenem každé fungující …více
Abstract:
The central theme of this work is to promote the organizations providing social services, which is part of marketing. Not only in commercial organizations, but also in social services should, where possible, to accurately identify customer needs, which is the subject of the above - mentioned marketing, and subsequently to ensure organizatrional needs, something is trying to management. These two concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Petr Lebeda, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OTTOVÁ, Markéta. Analýza propagace sociálních služeb ve městě Nymburk a návrh možných řešení. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/