Marketingová komunikace Českého červeného kříže z pohledu studentů středních škol – Jarmila KRHOVJÁKOVÁ
Jarmila KRHOVJÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Českého červeného kříže z pohledu studentů středních škol
Marketing communication of the Czech Red Cross from the perspective of secondary school students
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je marketingová komunikace Českého červeného kříže z perspektivy studentů středních škol. Práce je zaměřena na konkrétní nástroje marketingové komunikace v neziskovém sektoru, které jsou charakterizovány v teoretické části práce. Cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření zhodnotit, jak tato cílová skupina vnímá marketingovou komunikaci organizace, jak je informována …víceAbstract:
The content of the bachelor thesis is marketing communication of the Czech Red Cross from the perspective of high school students. The thesis focuses on specific tools of marketing communication in the non-profit sector, which are characterized in the theoretical part of the thesis. The aim of this thesis is to evaluate, by means of a questionnaire survey, how this target group perceives the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRHOVJÁKOVÁ, Jarmila. \textit{Marketingová komunikace Českého červeného kříže z pohledu studentů středních škol}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/oij9qt/.
Jak správně citovat práci
KRHOVJÁKOVÁ, Jarmila. Marketingová komunikace Českého červeného kříže z pohledu studentů středních škol. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva