Propagace klubu Dukla Jihlava ve virtuálním prostředí – Nikola Vidláková
Nikola Vidláková
Bakalářská práce
Propagace klubu Dukla Jihlava ve virtuálním prostředí
Promotion of HC Dukla Jihlava in Virtual Environment
Anotace:
Tématem bakalářské práce je propagace klubu Dukla Jihlava ve virtuálním prostředí. V teoretické části se zabývám marketingovými nástroji, jako jsou marketingová komunikace a propagace, virtuální prostředí a marketingová činnost na sociálních sítích. Praktická část je věnována historii a současnosti klubu Dukla Jihlava, kde je cílem zanalyzovat marketingové činnosti klubu v běžném i virtuálním prostředí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.