Nikola Vidláková

Bakalářská práce

Propagace klubu Dukla Jihlava ve virtuálním prostředí

Promotion of HC Dukla Jihlava in Virtual Environment
Anotace:
Tématem bakalářské práce je propagace klubu Dukla Jihlava ve virtuálním prostředí. V teoretické části se zabývám marketingovými nástroji, jako jsou marketingová komunikace a propagace, virtuální prostředí a marketingová činnost na sociálních sítích. Praktická část je věnována historii a současnosti klubu Dukla Jihlava, kde je cílem zanalyzovat marketingové činnosti klubu v běžném i virtuálním prostředí …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.