Jiří PLOS

Bakalářská práce

Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.

Marketing strategies in vaccines promotion.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingových specifikách při uvádění očkovacích látek na trh a v průběhu jejich života. Hlavní část je zaměřena na strategické a marketingové plánování tzn., analýzu prostředí, segmentaci zákazníků, targeting, vyhodnocení plánovaných aktivit a navržení budoucích strategií. Tyto teoretické znalosti budou demonstrovány na konkrétních produktech farmaceutické firmy působící …více
Abstract:
This bachelor work dissertates about marketing specificities during launch of new vaccines on the market and during their product life. The main part of the work concentrates on strategic and marketing planning ? micro and macro environment analyses, customer segmentation, targeting, evaluation of planned activities and design of future strategies. These teoretical knowledge will be demonstrated on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PLOS, Jiří. Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management