Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy – Denisa Čevelová
Denisa Čevelová
Bakalářská práce
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Marketing Analysis of the Market Environment for Potential Entry into Foreign Markets
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the part of international marketing related to the marketing strategy of entering foreign markets. The goal of the work is to propose a suitable foreign market for the potential entry of a company offering selected types of floor covering. Literary research processes knowledge about international marketing, marketing strategies and individual types of marketing analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEVELOVÁ, Denisa. \textit{Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ojr96h/.
Jak správně citovat práci
Čevelová, Denisa. Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh -
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Kristýna Uhrová -
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal -
Návrh strategie mezinárodní logistické společnosti
Natálie Vaculová -
Marketingová strategie mezinárodního projektu
Tomáš Cáb