Olga Raitmajerová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje etice v reklamě. Cílem této práce je zjistit postoje cílového publika k reklamním sdělením, která používají ke komunikaci neetické prvky. V teoretické práci je definovaný pojem etika, její vztah k morálce a právu. Dále jsou zde uvedeny druhy a cíle reklamy. Praktická část je vypracována formou vyhodnocení dotazníku zaměřeného na vztah společnosti vůči reklamám využívající …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on ethics in advertising. The goal of this thesis is to find out the approach of target audience to advertising messages that use unethical elements for communication. The theoretical part defines the concept of ethics, its relationship with morality and law. Further there are stated the types and goals of advertising. The practical part is made in the form of evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Profesijná etika manažéra
Mária Jurisová -
Etika verzus právo v podnikateľskom prostredí
Monika Skaličanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2022