Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji – Ondřej JANDA
Ondřej JANDA
Diplomová práce
Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji
Evaluation of services and current accounts quality of key banks in the Ústí region
Anotace:
Tato práce je zaměřená na zhodnocení kvality služeb a běžných účtů, jejich porovnání a identifikaci nedostatků mezi klíčovými bankami Ústeckého kraje. V současné době dochází k přechodu klientů z velkých bank do nových, moderních bank. Teoretická část se zabývá charakteristikou a funkcí bank, bankovním sektorem a jeho historií. Dále pak běžnými účty, jejich porovnáním v rámci klíčových bank a moderními …víceAbstract:
This thesis is focused on the evaluation of services and current accounts, its comparison and identification of failures within key banks in Ústí region. There are two main parts to this thesis. The theoretical part deals with bank characteristics and functions, the banking sector and its history. Current accounts, their comparison among key banks and modern trends are also described within this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Fuchsová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDA, Ondřej. \textit{Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/okvy97/.
Jak správně citovat práci
JANDA, Ondřej. Zhodnocení kvality poskytovaných služeb a běžných účtů u klíčových bank v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků
Lenka Manderlová -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Jeanette Plíšková -
Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Kateřina Maňourová