Tereza ZÁSTĚROVÁ

Bakalářská práce

Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu.

Communication campaign for introduction of new, interactive educational program.
Anotace:
Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace …více
Abstract:
This thesis is divided into two parts. To teoretical ? by using professional literature I will decribe and explain appropriateness of communication plan. Next up to practise part where I will use knowledge I gathered up into internship. I will create communication campagne for XY company to use it for their new product. It is about using interactive media as a new way of education of first aid. Besides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁSTĚROVÁ, Tereza. Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe