Mediální komunikace a studenti Západočeské univerzity jako její příjemci – Bc. Ivana GÁLOVÁ
Bc. Ivana GÁLOVÁ
Diplomová práce
Mediální komunikace a studenti Západočeské univerzity jako její příjemci
Media Communication and Students of the University of West Bohemia as Its Recipients
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá mediální komunikací a jejími příjemci. Zaměřuji se zde pouze na média spojená s procesem čtení, tedy na knihy, časopisy a vybrané internetové informační zdroje. Práce se dělí na čtyři hlavní části. V první části práce teoreticky postihuji oblast mediální komunikace. Druhá část práce je věnována jednotlivým médiím, a to konkrétně knihám, časopisům, digitálním databázím …víceAbstract:
This thesis addresses the matter of media communication and its recipients. It is focused solely on media associated with the process of reading, i.e. books, magazines and selected Internet information sources. The thesis comprises of four main sections. The first section addresses the theoretical aspects of media communication and current development trends within the field. In the second section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
- Vedoucí: PhDr. Blanka Psutková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÁLOVÁ, Ivana. Mediální komunikace a studenti Západočeské univerzity jako její příjemci. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filosofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Pedagogické aspekty bezpečné komunikace ve virtuálním prostoru
Bedřich Prokop -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová