Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie – Bc. Kristýna Štěpánková
Bc. Kristýna Štěpánková
Diplomová práce
Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie
Management of service quality in the field of gastronomy
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice řízení kvality služeb v oblasti gastronomie. Cílem je sestavit doporučení pro tři vybraná brněnská stravovací zařízení za využití nástrojů řízení kvality. V řešení je použito GAP modelu a metody SERVQUAL k hodnocení kvality služeb a komparace nástrojů řízení kvality jako jsou podnikové standardy, HACCP, ISO normy a EFQM pro účely stravovacích zařízení. Podnikům …víceAbstract:
This thesis deals with the general problems of management of service quality in gastronomy. The main aim is to formulate recommendations for three selected catering facilities from Brno using quality management tools. In the solution is used GAP model and SERVQUAL method to evaluate the quality of services and comparison of quality management tools such as corporate standards, HACCP, ISO standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Implementace nástroje řízení kvality na příkladu konkrétní organizace veřejného sektoru
Věra Havlátová -
Systém řízení kvality ve společnosti B a K production s. r. o., působící v průmyslovém odvětví
Ondřej Jedlička -
Systém řízení kvality v územní samosprávě
Romana Šímová -
Řízení kvality ve veřejné správě - kritické zhodnocení zkušenosti s využíváním metod ISO, BSC, benchmarkingu u vybrané municipality
Lada Grigarová -
Volba vhodného modelu řízení kvality pro vybranou střední školu
Ráftlová Ráftlová -
Řízení kvality se zaměřením na jeho význam pro podnik Faurecia Plzeň
Michael Vaněk -
Základní rámec systému řízení kvality sociálních služeb v organizacích se složitou organizační strukturou
Soňa GÖTZOVÁ -
Řízení kvality v konkrétním podniku
Kateřina Bártová
Název
Vložil
Vloženo
Práva