Ing. Aleš HEIDENREICH

Diplomová práce

Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

New marketing methods application to the organization with international activities directed to the competitiveness increase on the local market
Anotace:
Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti …více
Abstract:
This diploma thesis is in the theoretical part mostly aimed at competition field, marketing methods and CRM issues. In the analytical part, a company XY is closely introduced. Not only a history of the company is described here, but there is also a current state and situation in the company. In the final project part, I was trying to refer to new marketing elements, which could be implemented in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14751

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEIDENREICH, Aleš. Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing