Lukáš Novák

Bakalářská práce

Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

Analysis of Factors Costumers' Decision-making Process Influencing Food Retailers' Marketing Communication Strategy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii českým prodejcům potravin. Návrh byl vytvořen na základě výsledků analýz z primárních a sekundárních zdrojů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Následně jsou v práci popsány složky marketingové komunikace, trendy v …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing communication strategy for Czech food retailers. The proposal was created based on the results of analyses of primary and secondary sources. This thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the consumer purchase decision process and the factors influencing consumer behavior. Subsequently, the thesis describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novák, Lukáš. Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe