Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s. r. o. – Mgr. Petra JUREČKOVÁ
Mgr. Petra JUREČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s. r. o.
Corporate identity analysis in Servis Climax Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou corporate identity, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax s. r. o. Cílem práce je seznámit čtenáře s jednotlivými prvky firemní identity společnosti Servis Climax s. r. o. Práce nastiňuje, jak společnost Servis Climax s. r. o. komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy produktů a služeb poskytuje, jaké …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with the problem of corporate identity on both the theoretical and practical level, with an example of Servis Climax s.r.o. being given. The work aims to make its reader familiar with different elements of the identity of Servis Climax s.r.o. In an outline, the work attempts to show the way in which this company communicates with its customers, employees and others …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUREČKOVÁ, Petra. Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje SERVIS CLIMAX, a.s.
Ekaterina Koikova -
Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.
Kateřina Vrajová -
Analýza podnikatelských rizik v podniku Servis Climax, a.s.
Jan ŠUŠKA -
Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.
Petra JUREČKOVÁ -
Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.
Kristýna WALDECKEROVÁ -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová -
Finanční analýza podniků Alu spol. s r. o., Pik spol. s r, o, a Uni spol. s r. o. na bázi účetních výkazů
Michael Krampl