Mgr. Petra JUREČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s. r. o.

Corporate identity analysis in Servis Climax Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou corporate identity, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax s. r. o. Cílem práce je seznámit čtenáře s jednotlivými prvky firemní identity společnosti Servis Climax s. r. o. Práce nastiňuje, jak společnost Servis Climax s. r. o. komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy produktů a služeb poskytuje, jaké …více
Abstract:
This bachelor thesis is concerned with the problem of corporate identity on both the theoretical and practical level, with an example of Servis Climax s.r.o. being given. The work aims to make its reader familiar with different elements of the identity of Servis Climax s.r.o. In an outline, the work attempts to show the way in which this company communicates with its customers, employees and others …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2625

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JUREČKOVÁ, Petra. Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.