Kristýna BETKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing v bankovnictví

Marketing in the banking
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Marketing v bankovnictví? je vymezení tohoto pojmu a následná charakteristika marketingových nástrojů, jejich způsobu využití Komerční bankou. V praktické části aplikuji poznatky z teorie, využívání médií a strategií bankou, fungování bankovního sektoru.
Abstract:
The topic of my dissertation is ?Marketing in Banking?, i definy this term and follow up with a characteristic of marketing instruments, their ways of application by KB. I apply new findings from theory to marketing instruments and rating methods of efficiecy marketing instruments in the practical part.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BETKOVÁ, Kristýna. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management