Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky – Bc. Markéta Kohoutková
Bc. Markéta Kohoutková
Bakalářská práce
Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky
Research Into The Collaboration Between Car Manufacturers And Distributors In The Field Of Strengthening Their Relationship With Customers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části je řešeno budování, rozvoj a posilování vztahů se zákazníky. Práce se zaměřuje na některé specifické formy a nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to public relations, služby, věrnostní programy, zážitky a přímý marketing. K tomu je dále využito pojmů …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is focused on research into the collaboration between car repair shops and car manufacturers and distributors in the field of strengthening their relationship with customers. The theoretical part is about the creation, evolution and strengthening of the customer relationship. The thesis focuses on specific forms and tools aimed at improving relationships with customers, public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHOUTKOVÁ, Markéta. \textit{Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/onrbl1/.
Jak správně citovat práci
Kohoutková, Markéta. Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 7. 2019 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
Jana Vřesňáková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová