Diagnostika komunikační ostýchavosti – Ing. Renata Myšková
Ing. Renata Myšková
absolventská práce studenta CŽV
Diagnostika komunikační ostýchavosti
Diagnosis of communication shyness
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na diagnostiku komunikační ostýchavosti u žáků střední školy. Teoretická část je zaměřena na popis komunikace, její druhy, funkce komunikace, verbální a neverbální komunikační bariéry a na možnosti jejich od-stranění. Při jejím zpracování bylo čerpáno z odborných literárních zdrojů. Prak-tická část obsahuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, v jaké míře je u …víceAbstract:
The final thesis is focused on the diagnosis of communication shyness among sec-ondary school students. The theoretical part is focused on the description of com-munication, its types, functions of communication, verbal and non-verbal commu-nication barriers and the possibilities of their removal. During its preparation, it was drawn from professional literary sources. The practical part contains a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační ostýchavost u žáků 2. stupně základní školy
Silvie Matušková -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikační ostýchavost u studentů střední a vysoké školy
Aneta Kubíčková