Marketinganalyse der Billigfluggesellschaft am Beispiel der Fluggesellschaft AirBerlin – Terezie KOŽURIKOVÁ
Terezie KOŽURIKOVÁ
Bakalářská práce
Marketinganalyse der Billigfluggesellschaft am Beispiel der Fluggesellschaft AirBerlin
Marketing analysis of low-cost airline company on the example of the company AirBerlin
Abstract:
In this thesis I focus on marketing generally and then I apply the knowledge to AirBerlin. Main objective of this thesis is to analyze AirBerlin's marketing communication and to inform readers about low-cost airlines problematics. The data for processing the practical part was obtained through a questionnaire survey. These data are then presented using graphs and tables so they are intelligible to …víceAbstract:
In dieser Arbeit beschäftige ich mich mit dem Marketing im Allgemeinen und die damit gewonnene Erkenntnisse wende ich auf die Fluggesellschaft AirBerlin an. Der Ziel meiner Arbeit ist es, die Marketingkommunikation der Gesellschaft zu analysieren und die Leser über die Problematik der Lowcost Fluggesellschaften zu informieren. Die Daten für die Bearbeitung des praktischen Teiles habe ich mittels empirischen …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŽURIKOVÁ, Terezie. Marketinganalyse der Billigfluggesellschaft am Beispiel der Fluggesellschaft AirBerlin. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.