Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game – Jan SLAVICKÝ
Jan SLAVICKÝ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game
Analysis of the marketing communication in company BumperBall game
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy BumperBall game a následný návrh pro zlepšení marketingové komunikace. První část práce popisuje pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingové nástroje 21. století. V druhé části práce je popsán cíl práce, použité metody, dále představení firmy. Analýza byla provedena za pomoci dotazníkového šetření a SWOT …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the BumperBall game company and suggestions of improvement of the marketing communication. The first part gives explanation of marketing, marketing communication and marketing tools of the 21st century. The second part of the thesis describes the aim of the thesis, used methods and introduces the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVICKÝ, Jan. Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Lucie HATLAPATKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Petra Horáková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Filípek -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Pavel Fencl