Budování vizuální identity značky – Luong Duyen Nguyenová
Luong Duyen Nguyenová
Bakalářská práce
Budování vizuální identity značky
Building a brand's visual identity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tématiku image a její spojení s firemní identitou. Jejím hlavním cílem je definovat jednotlivé prvky, které jsou spojeny s vizuální identitou značky, a jsou nezbytným základem pro praktické využití při tvorbě firemní značky. V teoretické části je popsaná firemní identita, její složky a jaké další oblasti je potřeba brát v úvahu během tvorby vizuální image. Tato …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of brand identity and its connection to corporate identity. Its main goal is to define the individual elements associated with brand identity and therefore are necessary for practical use in creating a corporate brand. The theoretical part describes the corporate identity, its components and what other areas need to be taken into account when creating a brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Klára Mouchová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin