Mgr. Kateřina Sikorová

absolventská práce studenta CŽV

Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)

Adapting teaching to students with behavioral and emotional disorders (ADHD)
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá poruchou ADHD neboli poruchou pozornosti s hyperaktivitou především u žáků středních škol. Cílem práce je charakteristika a etiologie tohoto onemocnění. Popis jeho projevů a diagnostika. Zároveň popis vhodných vyučovacích metod, principů a potřeb žáků ve školním prostředí. V poslední části se budu věnovat hodnocením chování žáků a komunikací mezi aktéry vyučovacího procesu …více
Abstract:
This final work deals with ADHD or attention deficit hyperactivity disorder, especially in high school students. The aim of the work is the characteristics and etiology of this disease. Description of its manifestations and diagnostics. At the same time, a descrip-tion of suitable teaching methods, principles and needs of students in the school envi-ronment. In the last part I will focus on the evaluation …více
 

Klíčová slova

porucha hyperaktivita ADHD
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Martin Pírko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

celoživotní:
Studium pedagogiky