Marketingová komunikace projektu WISHES – Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace projektu WISHES
Marketing communication of WISHES Project
Abstract:
The Master thesis discusses international marketing strategies towards higher education institutions, higher education students and enterprisers. Marketing and E-marketing tools are used. The key objectives of the thesis are intercultural marketing, market description and market analysis leading to creation of strategic communication for web-based project WISHES. Goal of this paper is to built corporate …víceAbstract:
Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým bodem této práce je mezikulturní marketing a popis a analýza trhu za účelem formace strategické komunikace pro internetový projekt WISHES. Cílem této práce je vytvořit corporate identity a současné a budoucí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDBALOVÁ, Eva. Marketingová komunikace projektu WISHES. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Projekt zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí
Denisa Konvičná -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Marie Slabá -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky
Anastasiya Zubok -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz