Role negativních kampaní v systému politické komunikace České republiky – Mgr. Eva LEBEDOVÁ
Mgr. Eva LEBEDOVÁ
Disertační práce
Role negativních kampaní v systému politické komunikace České republiky
The Role of Negative Campaigns in the political communication system of the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem práce je analyzovat systémová východiska politické komunikace v České republice. Zároveň chci popsat jednotlivé proměnné, jež tento systém definují a vyhodnotit, jak v návaznosti na ně funguje negativní reklama ve volebních kampaních. S těmito cíli úzce souvisí několik výzkumných otázek, na něž se postupně pokusím v práci odpovědět: Lze systém politické komunikace v České republice v …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to analyse the systemic factors ot political communication in the Czech Republic. I will describe the different variables that define the system and asses how the negative advertising influence the election campaigns according to the systemic determinants. These objectives are closely related to several research questions, which I gradually try to answer: Can we rank the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 11. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2011
- Vedoucí: Doc. Mgr. Pavel Šaradín, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEBEDOVÁ, Eva. Role negativních kampaní v systému politické komunikace České republiky. Olomouc, 2010. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.11.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 11. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Politická komunikace a propaganda: klíčové momenty z moderního Ruska
Daniela HIRTOVÁ -
Politická komunikace v době krize: PR ukrajinských vládních sil během války na Ukrajině v rove 2022
Petr PAVLOVSKÝ -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses orkzj5 orkzj5/2
26. 5. 2011