Simona OTCOVSKÁ
Bakalářská práce
Marketing čerpacích stanic OMV
Marketing of the OMV filling stations
Anotace:
Jako cíl pro svou bakalářskou práci jsem vybrala průzkum marketingové činnosti vybrané firmy. Konkrétně jsem zvolila čerpací stanice společnosti OMV, která má nejen na českém, ale i evropském trhu dlouholetou tradici.Práce je rozdělena do dvou částí. První části je pojata z teoretického hlediska, jsou zde definovány pojmy jako marketing, marketingový mix, analýza swot a další marketingové procesy. …víceAbstract:
As the target for my bachelor, I chose the exploration of the marketing activities of the selected companies. I specifically chose the company petrol station OMV, which has not only on the Czech and European market a long tradition. The work is divided into two parts. The first part is conceived from a theoretical point of view, concepts are defined here as marketing, marketing mix, swot analysis, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTCOVSKÁ, Simona. Marketing čerpacích stanic OMV. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu čerpací stanice
Barbora Balická -
Analýza marketingového mixu podniku
Kristýna Mišurcová -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Analýza možností udržitelného rozvoje záchranné stanice živočichů Pasíčka
Petra Čermáková -
Založení rádiové a televizní stanice MÚVS
Klára Kubíčková -
Bioplynové stanice v regionu Jihomoravského kraje
Gabriela Hrdličková -
Projekt zlepšení vnější motivace u Hasičského záchranného sboru Zlínského kraje centrální požární stanice Zlín
Vojtěch Hrubý -
Bioplynové stanice v České republice: nové trendy a regionální specifika
Lucie TROJANOVÁ