Bc. Ondřej Bolkovec

Diplomová práce

Internetový marketing nevýrobní společnosti

Anotace:
Diplomová práce Internetový marketing nevýrobní společnosti se věnuje redesignu webových stránek online agregátoru pojištění. Dochází k použití analýzy, měření a vyhodnocení projektu v rámci společnosti. Použitá opatření vedou ke zvýšení výkonnosti a ziskovosti projektu firmy. Práce popisuje vliv dílčích grafických prvků i celých stránek na konverzní poměr při online sjednání pojištění. V dalších částech …více
Abstract:
Diploma thesis Internet marketing of non-manufacturing company is devoted to the web page redesign of online insurance aggregator. In diploma thesis is described analysis, measurement and evaluation of project as a part of marketing strategy in company PFP s.r.o. Used techniques leads to increase performance and profitability of company project. In thesis is described the impact of graphic elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bolkovec, Ondřej. Internetový marketing nevýrobní společnosti. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika