Bc. Lada Borecká

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu

Sales promotion as a part of a value for customers in selected car service
Anotace:
Semestrální projekt se zabývá hodnotou pro zákazníka a podporou prodeje. V první části je popsán pojem hodnota pro zákazníka a atributy hodnoty pro zákazníka, dále pak cíle a nástroje podpory prodeje. Druhá část práce se zabývá marketingovým výzkumem podpory prodeje ve vybraném autoservisu. Zaměřuje se na druhy podpory prodeje a na informovanost a spokojenost s podporou prodeje.
Abstract:
The semester project discusses the value for customers and the sales promotion. The first part describes the value for customers. At first the term ?value for customers? and the attributes of the value for customers are defined and at the end of the first part the importance of the value for customers is shown. The second part of the project defines the term ?sales promotion?, the goals of the sales …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Borecká, Lada. Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků