Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování – Tereza SMUTNÁ
Tereza SMUTNÁ
Bakalářská práce
Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování
Orientation diagnostic of phonemic differentiation concerning children in preschools as a presumption to forward planning
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a zabývá se problematikou fonematické diferenciace. Má 4 části, které shrnují poznatky o vývoji řeči, sluchovém vnímání, diagnostice prováděné u dětí předškolního věku a významu předškolního vzdělávání pro vývoj řeči. Praktická část vychází z kvantitativně orientovaného výzkumu a snaží se zmapovat …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical section. The theoretical section works with specialized literature and deals with the matter of phonemic differentiation. It has four parts which gather information about speach development, auditory perception, diagnostic of children in preschool age and the significance of preschool education to speach development. The practical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMUTNÁ, Tereza. \textit{Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/oru399/.
Jak správně citovat práci
SMUTNÁ, Tereza. Orientační diagnostika fonematické diferenciace u dětí v mateřské škole jako předpoklad plánování. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku
Petra PETERKOVÁ -
Fonematické uvědomování u dětí s narušenou komunikační schopností
Gabriela Černochová -
Fonematické uvědomování u dětí s dyslalií
Ludmila MATEIČKOVÁ -
Fonematické uvědomování u dětí podle metodiky Eľkonina
Milena Kovačíková -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Gabriela MACHOVÁ -
Rozvoj fonematického uvědomování prostřednictvím metodiky D.B. Elkonina
Marcela Havelková -
Možnosti stimulace jazykových schopností dětí v povinném předškolním vzdělávání
Dominika SLÁDKOVÁ