Mgr. Ing. Michal KOCMAN

Diplomová práce

Komunikační mix pro značku Lancome

Communication mix for Lancome brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to construct a communication mix for the French cosmetic brand Lancome. The communication mix comes from the company´s general strategy and marketing mix. The thesis contains the general strategy of the brand and detailed and complete descriptions of the marketing and communication mixes. The first section of the thesis summarises technical knowledge from literature, the second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7594

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCMAN, Michal. Komunikační mix pro značku Lancome. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace