Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda – Bc. Zuzana Štěpánková
Bc. Zuzana Štěpánková
Diplomová práce
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
The Communication Strategy of the Direct Marketing Tool Quanda
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online direct marketingovým nástrojem Quanda a navrhuje jeho komunikační strategii. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí analýzy současného stavu systému Quanda, analýzy konkurence a indi-viduálních rozhovorů s uživateli Quanda objasňuje, v jakém stavu tento systém je v porovnání s konkurencí, a zjišťuje …víceAbstract:
The master thesis deals with the online direct marketing tool Quanda and suggests its communication strategy. The theoretical part explains all the key concepts that lead to understanding the practical part. In the practical part author explains through the analysis of the current state of Quanda, competitor analysis and individual interviews with its users what state the system is in comparison with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štěpánková, Zuzana. Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing
Filip Blahout -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Jiří Jasenský -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník