Alois AUERBACH

Bakalářská práce

Editor terénu pro využití při vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu

Terrain editor for the use in vehicle visualisation in the car industry
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit editor terénu, doplněný o parametricky definovatelné stromy. Tento editor by měl být použitelný pro vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu. Tato práce obsahuje návod na tvorbu modelu terénu založeného na nepravidelné síti, vytvářené pomocí LOD (level of detail) metod. Také zde naleznete popis vytváření stromů pomocí fraktálové geometrie. Celý terénní editor a editor …více
Abstract:
The goal of this work is to create a terrain editor complemented with parametric definable trees, which is suitable for visualitation in the car industry. This document contains a recommendation how to create a terrain model based on triangulated irregular network, wich is formed with a level of detail algorithm. It is also described how to generate models of trees using fractal geometry. The whole …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2011
Zveřejnit od: 9. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Prof. Dr. Ing. Ivana Kolingerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AUERBACH, Alois. Editor terénu pro využití při vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.