Editor terénu pro využití při vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu – Alois AUERBACH
Alois AUERBACH
Bakalářská práce
Editor terénu pro využití při vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu
Terrain editor for the use in vehicle visualisation in the car industry
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit editor terénu, doplněný o parametricky definovatelné stromy. Tento editor by měl být použitelný pro vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu. Tato práce obsahuje návod na tvorbu modelu terénu založeného na nepravidelné síti, vytvářené pomocí LOD (level of detail) metod. Také zde naleznete popis vytváření stromů pomocí fraktálové geometrie. Celý terénní editor a editor …víceAbstract:
The goal of this work is to create a terrain editor complemented with parametric definable trees, which is suitable for visualitation in the car industry. This document contains a recommendation how to create a terrain model based on triangulated irregular network, wich is formed with a level of detail algorithm. It is also described how to generate models of trees using fractal geometry. The whole …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2011
Zveřejnit od: 9. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Dr. Ing. Ivana Kolingerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUERBACH, Alois. Editor terénu pro využití při vizualizaci vozidel v automobilovém průmyslu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.