Zhodnocení podnikatelské činnosti internetového obchodu Macenauer.eu – Bc. David Růžička
Bc. David Růžička
Bakalářská práce
Zhodnocení podnikatelské činnosti internetového obchodu Macenauer.eu
The evaluation of business activity of e-shop Macenauer.eu
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu internetového obchodu Macenauer.eu podniku Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM. Zprvu pojednává o teoretickém základu v oblasti elektronického podnikání zaměřujícím se na elektronický obchod. Dále následuje analýza samotného internetového obchodu Macenauer.eu z jeho designového a funkčního hlediska, na jejímž základě jsou stanoveny návrhy pro zkvalitnění internetové …víceAbstract:
The work is focused on analysis of the e-shop Macenauer.eu of company Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM. At first, the work deals with the theoretical basis in the field of the electronic business focusing on the online shop. The other part of the work analyses the online shop Macenauer.eu itself from the point of view of its design and its functionality, proposals for improving the activity of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Morkus
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Růžička, David. Zhodnocení podnikatelské činnosti internetového obchodu Macenauer.eu. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták