Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín – Tomáš MELZER
Tomáš MELZER
Bakalářská práce
Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín
Marketing and Promotion Ice Hockey and Team PSG Zlin
Anotace:
Bakalářská práce pojednává v teoretické části o jednotlivých nástrojích marketingu ve sportovní sféře, konkrétně v prostředí ledního hokeje. Dále pojednává o marketingovém a komunikačním mixu a jednotlivých nových a moderních formách marketingu. Náplní praktické části práce je popis fungování sportovní organizace PSG Zlín, faktory působící na klub, konkrétní popis jednotlivých nástrojů marketingového …víceAbstract:
Theoretical part of this bachelor thesis deals with specific marketing tools in the sphere of sports, to be specific ? in the sphere of ice hockey. Further, it discusses marketing and communication mix and particular new and modern marketing forms. Practical part of the thesis describes sports organization PSG Zlín and handles with factors acting on the club. It also characterizes and analyzes its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELZER, Tomáš. Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková