Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o. – Bc. Jana PERŮTKOVÁ
Bc. Jana PERŮTKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
The project of marketing communication at company AG Transport Ltd
Anotace:
Cílem práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace ve společnosti AG Transport, s.r.o. a následně se pokusit přinést nové náměty na zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce popisuje části marketingové komunikace a jejich jednotlivé složky. Dále nám také umožní se dočíst o nových formách marketingové komunikace čerpané z literatury týkající se této problematiky. Praktická část práce …víceAbstract:
The aim of my work is to create analysis of marketing communication in the company AG Transport and then to try to come up with the new improvements. In theoretical part of my work I described the various ways of marketing communication. It will also allow us to read about new forms of marketing communication. In practical part, I am bringing the information about the company and then, I describe the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15350
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PERŮTKOVÁ, Jana. Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková