Petra OHANKOVÁ

Diplomová práce

Jazykové funkce prostřednictvím příběhů v angličtině na 2. stupni ZŠ

Language Functions through Storytelling in English teaching at Upper Primary School
Abstract:
Diploma thesis deals with presentation of language functions through storytelling under guided-discovery leading at upper primary school. Concretely this work researches whether storytelling under guided-discovery leading in effective and for students attractive way of presenting language functions. The theoretical part introduces individual terms of the hypothesis. It describes language functions …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá prezentací jazykových funkcí prostřednictvím příběhů pod "guided-discovery" vedením na druhém stupni ZŚ. Konkrétně tato práce zkoumá zda jsou příběhy pod "gouided-discovery" vedením efektivním a pro žáky atraktivním způsobem výuky jazykových funkcí. Teoretická část představuje jednotlivé pojmy hypotézy. Popisuje jazykové funkce a jejich dělení, zaměřuje se na "guided-discovery …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Danuše Hurtová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OHANKOVÁ, Petra. Jazykové funkce prostřednictvím příběhů v angličtině na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická