Victoria Kanclířová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímání etiky v reklamách, které jsou zadávány státem. Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k vybraným reklamním sdělením, jejichž zadavatelé jsou instituce veřejné správy. Důraz je kladen na etický obsah reklam a formu sdělení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je etika, reklama, marketing a jejich provázanost mezi sebou. Praktická část práce zobrazuje výsledky …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with perceptions of ethics in advertisements that are commissioned by the state. The objective of the thesis is to ascertain public attitudes towards selected advertising messages whose contracting authorities are institutions of public administration. The emphasis is on ethical content of the advertisements and the form of the message. The theoretical part defines basic terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Etické hledisko ve vnímání reklamy
Klára Petříková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Právní a etický režim reklamy
Lucie Brzková -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich
Název
Vložil
Vloženo
Práva