Využití barev v brandu značky a designu produktů na českém trhu – Denisa Osičková
Denisa Osičková
Bakalářská práce
Využití barev v brandu značky a designu produktů na českém trhu
The effective use of colour in company branding and product design within the Czech consumer market
Anotace:
Tato práce se věnuje vztahu českého spotřebitele s barvou, aby pomohla firmám získat lepší chápání toho, jak zapracovat principy psychologie barev do svých strategií na českém trhu. Autor v práci popisuje jak barvu efektivně zapracovat do obecných marketingových aktivit firem, především firmy COOP, se kterou navázal spolupráci. Výsledek této práce bude seznam doporučení pro společnost COOP v kontextu …víceAbstract:
This thesis is dedicated to exploring the relationship Czech consumers have with colour, in order to help firms gain a better understanding of how colour psychology works within the Czech market. The author will describe effective uses of colour in general marketing activities as well as implement them into the marketing strategy of COOP Česká Republika. The result of this thesis is a series of recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management