Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B – Barbora Buriánková
Barbora Buriánková
Bakalářská práce
Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B
The impact of content marketing on the growth and development of a B2B company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu obsahového marketingu na růst a vývoj firmy, působící v oblasti B2B. Cílem práce je zjistit, zda je možné pomocí obsahového marketingu vývoj firmy ovlivnit a v jakých oblastech může být obsahový marketing pro podporu růstu firmy efektivní. Nejprve se práce zabývá teoretickou rovinou, kde vysvětluje nejdůležitější základní informace pro pochopení dané problematiky …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of content marketing on the growth and development of a B2B company. The aim of the thesis is to find out whether content marketing can be used to influence the development of a firm and in which areas content marketing can be effective in supporting the growth of a firm. First, the thesis deals with the theoretical level, where it explains the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Buriánková, Barbora. Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Filip Dvořáček -
Implementace marketingové strategie do Lipa Tree Properties, LL
Jonathan Tobias Williams -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek
Název
Vložil
Vloženo
Práva