Bc. Barbora Vanková

Diplomová práce

Marketingová stratégia predaja kávy

Marketingová strategie prodeje kávy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trhem s kávou a blíže definuje výběrovou kávu. Zaměřuje se na chování spotřebitele při nákupu výběrové kávy a na faktory, které ho ovlivňují. Na základě dotazníkového šetření jsou respondenti prostřednictvím shlukové analýzy rozděleni do segmentů. Výsledkem práce je navržená marketingová strategie ve formě doporučení pro pražírny kávy.
Abstract:
Diploma thesis deals with the coffee market with emphasis on specialty coffee. It focuses on customer behaviour and the factors that influence it. Based on a questionnaire survey the respondents are divided into different segments by using cluster analysis. The outcome of this diploma thesis is the marketing strategy in form of recommendations for coffee roasteries.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá trhom s kávou a bližšie definuje výberovú kávu. Zameriava sa na správanie spotrebiteľa pri nákupe výberovej kávy a na faktory, ktoré ho ovplyvňujú. Na základe dotazníkového šetrenia sú respondenti prostredníctvom zhlukovej analýzy rozdelení do segmentov. Výsledkom práce je navrhnutá marketingová stratégia vo forme odporúčaní pre pražiarne kávy.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
  • Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace