Vliv online výuky na motivaci k učení u vysokoškolských studentů – David EBER
David EBER
Bakalářská práce
Vliv online výuky na motivaci k učení u vysokoškolských studentů
The impact of online learning on learning motivation of university students
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem online výuky na motivaci k učení u vysokoškolských studentů. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části se zaměřuji na definování vysokoškolského studenta a jeho kognitivními procesy a jinými faktory, které mohou ovlivňovat jeho motivaci. Také obsahuje základní uvedení do problematiky online vyučování. Empirická část pak pomocí dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of online learning on the motivation to learn of university students. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. In the theoretical part, I focus on defining the university student and his cognitive processes and other factors that may influence his motivation. It also provides a basic introduction to the issues of online learning. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EBER, David. Vliv online výuky na motivaci k učení u vysokoškolských studentů. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová -
Stres a motivace v různých životních oblastech vysokoškolských studentů v kontextu pandemie COVID-19
Nikol Hadámková -
Osobnostní charakteristiky a cestovní motivace u vysokoškolských studentů
Zuzana Janáčková -
Vliv ICT na rozvoj kompetence k učení žáků SOŠ v hodinách ZSV vedených metodou CLIL
Vladimíra Froldová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek
Název
Vložil
Vloženo
Práva