Marketing na sociálních sítích – Bc. Kateřina Černá
Bc. Kateřina Černá
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing na sociálních sítích. Cílem diplomové práce je vytvořit návrh doporučení, který pomůže zlepšit současné marketingové aktivity vybraného podniku. Následně představit nové, které mají potenciál posílit povědomí o vybraném podniku a současně docílit zlepšení jeho marketingové komunikace na sociálních sítích. Práce se skládá ze dvou hlavních částí – z teoretické …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing on social networks. The aim of this thesis is to formulate a set of recommendations that will help to improve the current marketing activities of the chosen enterprise and subsequently to introduce new strategies that have the potential to strengthen awareness of the selected enterprise and achieve improvements in it is marketing communications on social networks. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva