Bc. Hana KONEČNÁ

Diplomová práce

Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

Project of system marketing planning on the basis marketing audit in the company ALIUD PHARMA CZ
Anotace:
Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového …více
Abstract:
System of project marketing planning in the company ALIUD PHARMA CZ, the pharmaceutical firm selling on Czech market pharmaceuticals. At first I perused theoretic sources - pivotal was Philip Kotler, after it I analysed marketing activity of company ALIUD PHARMA CZ, than I disposed marketing audit, in which I focused especially on marketing planning. After it I suggested a system of marketing planning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor: 1853

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KONEČNÁ, Hana. Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.