Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ – Bc. Hana KONEČNÁ
Bc. Hana KONEČNÁ
Diplomová práce
Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ
Project of system marketing planning on the basis marketing audit in the company ALIUD PHARMA CZ
Anotace:
Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového …víceAbstract:
System of project marketing planning in the company ALIUD PHARMA CZ, the pharmaceutical firm selling on Czech market pharmaceuticals. At first I perused theoretic sources - pivotal was Philip Kotler, after it I analysed marketing activity of company ALIUD PHARMA CZ, than I disposed marketing audit, in which I focused especially on marketing planning. After it I suggested a system of marketing planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONEČNÁ, Hana. \textit{Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovpjk3/.
Jak správně citovat práci
KONEČNÁ, Hana. Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Produktové portfolio ve strojírenských podnicích
Jana Hůlková -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Produktové portfolio cestovního ruchu pro rodiny s dětmi v oblasti Táborska
Olga KAVKOVÁ -
Produktové portfolio cestovního ruchu pro seniory ve Strakonicích
Šárka MELKOVÁ -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová -
Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři
Tereza Křížová -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Robin Onysko -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Kristýna Matoušková