Uplatnění relačního myšlení o uspořádání objektů v prostoru a mezi objekty navzájem dětmi základní školy při zobrazování dynamické vizuality. – Mgr. Radka RŮŽIČKOVÁ
Mgr. Radka RŮŽIČKOVÁ
Rigorózní práce
Uplatnění relačního myšlení o uspořádání objektů v prostoru a mezi objekty navzájem dětmi základní školy při zobrazování dynamické vizuality.
Application of relational thinking about objects disposition in space and objects mutually at dynamic visualization imagery by children from elementary school.
Anotace:
Dizertační práce zkoumá možnosti uplatnění relačního myšlení o uspořádání objektů v prostoru i mezi objekty navzájem žáky základní školy při zobrazování dynamické vizuality. Zabývá se teoretickými východisky pro využití tohoto způsobu tvůrčích činností v předmětu výtvarná výchova. V jejím rámci byl proveden sběr dat animací vytvořených dětmi druhého stupně základní školy, které byly analyzovány pomocí …víceAbstract:
Dissertation thesis analyses possibilities of relational thinking application about objects disposition in space and objects mutually at dynamic visualization imagery by children from elementary school. It deals with theoretical bases for use of such method of creative activities in art lesson. Within the scope of the thesis the animation data created by children from second degree of elementary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 3. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Raudenský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Radka. \textit{Uplatnění relačního myšlení o uspořádání objektů v prostoru a mezi objekty navzájem dětmi základní školy při zobrazování dynamické vizuality.}. Online. Rigorózní práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovxrjd/.
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Radka. Uplatnění relačního myšlení o uspořádání objektů v prostoru a mezi objekty navzájem dětmi základní školy při zobrazování dynamické vizuality.. Ústí nad Labem, 2012. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Výtvarná výchova pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
A Comparative Study of English and Czech Idioms
Radka Petrlíková -
Duchovní aspekty výtvarného projevu a jejích reflexe ve výtvarné výchově
Jan BUCHTA -
Ontogeneze výtvarného projevu dle Viktora Lowenfelda a tvorba dnešních dětí mladšího školního věku
Anita STAŠKOVÁ -
Možnosti kompenzace nespokojenosti a krize dětského výtvarného projevu pomocí artefiletických intervencí
Patricie PLEYEROVÁ -
Uplatnění relačního myšlení o uspořádání objektů v prostoru a mezi objekty navzájem dětmi základní školy při zobrazování dynamické vizuality.
Radka RŮŽIČKOVÁ -
Umění a výchova k autenticitě
Šárka JÍROVÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
1. Teoretická část:\nl{}Identita místa ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Veřejný prostor\nl{}b) volný výstavní soubor: Veřejný prostor
Dominika Nechalová